Als jij je computer of ander apparaat laat repareren door ComputerOK, bindt je je aan deze voorwaarden:
Aansprakelijkheid:
Ik begrijp dat de techneut alle voorzorgen neemt mijn data te beschermen. Ik begrijp dat INTENSIEF systeemonderzoek, herstel van een bestandssysteem, of een gecrashed OS systeem, slecht geconfigureerde hardware, hardware problemen/uitvallen, of hard drive testen op een mogelijk slechte drive de drive kan belasten waardoor in sommige gevallen data beschadiging kan optreden, waar de integriteit van de data gecompromiteerd kan worden en mogelijk onherstelbare schade kan plaatsvinden. Door akkoord te gaan met deze overeenkomst, stel ik ComputerOK niet aansprakelijk voor enige vorm van schade als gevolg van data verlies.
Ik begrijp dat ComputerOK geen garantie kan geven op het succes van deze reparatie / data recovery / veiligstellen van hard drive. U kunt ComputerOK niet aansprakelijk stellen voor enige vorm van diefstal, verlies, beschadiging of vernietiging van de hard disk en andere gerelateerde hardware afgeleverd bij ComputerOK in verband met deze reparatie.
Ik begrijp dat ComputerOK niet verantwoordelijk is voor overige problemen die al bestonden maar niet ontdekt waren door de gebruiker van het apparaat, of problemen die in zeldzame gevallen optreden tijdens het repareren. Het repareren van overige problemen zijn voor kosten van de klant, met overeenstemming.
Alle gerepareerde / niet gerepareerde apparaten dienen binnen 30 (dertig) dagen vanaf de meldingsdatum opgehaald te worden. Alle apparaten die niet opgehaald/geclaimed worden binnen 30 (dertig) dagen nadat een notificatie is gestuurd voor het ophalen, worden beschouwd als achtergelaten. ComputerOK is niet verantwoordelijk voor enige schade of claim voor het achtergelaten apparaat. Alle tarieven zijn nog steeds de klant’s verantwoordelijkheid.